Hej =D

Hej! förlåt för att jag inte har uppdaterat på flera dar, men jag kan berätta lite snabbt nu vad jag har gjort:)
Jag var iväg med familjen till Ellens stuga, och sov där i två nätter och en av kvällarna så var vi iväg på middag i Hannas stuga och så. :) Sedan så har jag varit på stan och birsta några gånger sen jag uppdaterade senast så jag har lite att visa, lite nya saker som jag har köpt. :) Och jag har hunnit att vara ute och åkt båt till stranden och varit där och grilla m.m. Idag så har vi haft besök hela dagen av kusiner och några till, och nu på kvällen så var jag iväg på middag:) Föresten så ska jag snart åka till Stockholm med Julia :D kommer bli awesome!! :D
Tänkte avsluta det här inlägget med en bild och jag slänger nog in ett inlägg till ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0